آخرین اخبار
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
طرح فروش  فوری ایران خودرو با خودروی محبوب جوانان | با تخفیف 15 میلیونی پژو پارس بخرید
بازدید:۱۷۷۵
شرایط فروش ایران خودرو برای حواله‌داران پژو پارس اعلام شد و حواله‌داران پژو پارس با اولویت زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ فراخوانده شده‌اند.
کد خبر : ۹۴۷۸۷

با پایان تولید پژو پارس در ایران‌خودرو از آخر خرداد ۱۴۰۳، خودروساز ایرانی حواله‌داران را برای تغییر خودرو تحویلی فراخوانده است. در شرایط فروش ایران خودرو برای تیرماه ۱۴۰۳، حواله‌داران پژو پارس با اولویت زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ فراخوانده شده‌اند. متقاضیان می‌توانند  طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. ایران‌خودرو پیامک اطلاع‌رسانی به مشتریان را برای آن‌ها ارسال کرده است و پس از ارسال پیامک، بخشنامه زیر در اختیار آنها قرار دارد.

 

 

شرایط فروش ایران‌ خودرو برای متقاضیان پژو پارس، در قالب دو بخش جداگانه نقدی و پیش‌فروش ارائه شده است. در بخش فروش نقدی، سه خودرو تارا دنده‌ای، رانا پلاس و سورن پلاس به متقاضیان عرضه شده‌اند. حواله‌داران پژو پارس می‌توانند این سه خودرو را به صورت نقدی با موعد تحویل ۹۰ روز کاری خریداری نمایند. ایران‌خودرو برای جلب توجه خریداران، سورن پلاس را با تخفیف ۱۵ میلیون تومانی عرضه می‌کند.

 

 

در بخش دیگری از بخشنامه ایران‌خودرو، چهار محصول به صورت پیش‌فروش در اختیار متقاضیان قرار گرفته‌اند. این محصولات شامل تارا دنده‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس و پژو ۲۰۷ دنده‌ای هستند. موعد تحویل این خودروها آبان الی اسفند ۱۴۰۳ اعلام شده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها